Особливості підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання “Фразеологія” | старший викладач кафедри теорії і методики середньої освіти комунального закладу “Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського”, кандидат філологічних наук
One thought on “Вікторіна Олена Миколаївна”
На відміну від фонетики та лексики фразеологія завжди давалася важко, хоча була цікавою дітям. Виникали труднощі під час тлумачення значення фразеологізмів. Тому укладений Вами посібник допоможе дітям з’ясувати значення фразеологізмів
та у підготовці до ЗНО. Дякую за Ваші родзинки.
Ваша робота в галузі методики навчання фразеології є безцінною. Справді, є труднощі під час вивчення цього шару лексики. Ваш посібник укладений методично продумано, вправи – різні за змістом та формою, їх можна використовувати на різних етапах уроку та різних типах уроку. У Вашому виступі показано різносторонній підхід до окреслення зазначеної проблеми. Цей посібник дуже потрібний для вчителя. Систематичне впровадження у роботі пропонованих Вами форм справді полегшить засвоєння учнями фразеологізмів. Дякую за цікаву і важливу розповідь.
На відміну від фонетики та лексики фразеологія завжди давалася важко, хоча була цікавою дітям. Виникали труднощі під час тлумачення значення фразеологізмів. Тому укладений Вами посібник допоможе дітям з’ясувати значення фразеологізмів
та у підготовці до ЗНО. Дякую за Ваші родзинки.
Ваша робота в галузі методики навчання фразеології є безцінною. Справді, є труднощі під час вивчення цього шару лексики. Ваш посібник укладений методично продумано, вправи – різні за змістом та формою, їх можна використовувати на різних етапах уроку та різних типах уроку. У Вашому виступі показано різносторонній підхід до окреслення зазначеної проблеми. Цей посібник дуже потрібний для вчителя. Систематичне впровадження у роботі пропонованих Вами форм справді полегшить засвоєння учнями фразеологізмів. Дякую за цікаву і важливу розповідь.